Smluvní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU (E-SHOPU)

www.skinhair.sk

predávajúceho REAL international + s.r.o.

1. VYMEDZENIE POJMOV A ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) www.skinhair.sk je predávajúci/dodávateľ:

REAL international + s.r.o. Sídlo: Gessayova2616/14, 851 03 Bratislava - mestská časť Petržalka, IČO: 46 200 355 DIČ: 2023369821 IČ DPH: SK2023369821

Registrácia: obchodný register Okresného súdu Bratislava I, odd. Sro, vl. č. 76998/B

Bankové spojenie: SK56 0900 0000 0051 6977 5015

e-mailový kontakt: info@skinhair.sk

Telefonický kontakt: +421 914 222 657

(v texte „predávajúci“),

ktorý je zároveň aj predávajúcim a dodávateľom tovarov a služieb (v texte „tovar“), ponúkaných v internetovom obchode www.skinhair.sk (v texte skrátene „e-shop“), pričom kupujúci/zákazník si tieto tovary a služby môže záväzne s povinnosťou platby objednať a kúpiť.

1.2. Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá prostredníctvom objednávkového formuláru e-shopu vytvorila záväznú objednávku. Pokiaľ je kupujúci fyzickou osobou, ktorá nekoná v rámci výkonu podnikateľskej činnosti, zamestnania či povolania, je spotrebiteľom.

1.3. Kupujúci uzavretím kúpnej zmluvy zároveň potvrdzuje a súhlasí s tým, že komunikácia medzi predávajúcim a kupujúcim bude prebiehať elektronicky prostredníctvom objednávkového formuláru na e-shope, e-mailovými a sms-správami, prípadne telefonicky.

1.4. Odoslaním záväznej objednávky tovaru s povinnosťou platby kupujúci zároveň vyhlasuje, že dosiahol plnoletosť a nebol zbavený spôsobilosti na právne úkony, resp. nebol obmedzený v spôsobilosti na právne úkony, ktorá by mu bránila uzavrieť kúpnu zmluvu.

1.5. Na vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý vznikol inak ako prostredníctvom elektronických zariadení na diaľku a nejedná sa o vzťah medzi poskytovateľom služieb informačnej spoločnosti a príjemcom služieb informačnej spoločnosti sa tieto všeobecné obchodné podmienky uplatnia iba v nevyhnutnom rozsahu, ktorý zodpovedá právnym predpisom a logickému usporiadaniu veci, pokiaľ medzi nimi nebolo dohodnuté inak.

2. KÚPNA CENA ZA TOVAR A SLUŽBY

2.1. Pri každom tovare a službe je uvedená jeho konečná cena vrátane dane z pridanej hodnoty a nezahŕňa cenu za balné a dopravu.

2.2. Predávajúci je platcom DPH.

2.3. Predávajúci je viazaný cenou, ktorú uvádza ako kúpnu cenu za tovar v momente odoslania záväznej objednávky kupujúceho s povinnosťou platby.

3. OBJEDNÁVKA TOVARU

3.1. Výberom tovaru, ktorý má kupujúci záujem na e-shope kúpiť, prostredníctvom stlačenia tlačidla „Kúpiť“, sa tento tovar presunie do virtuálneho nákupného košíka a následne kupujúci riadnym vyplnením objednávkového formuláru a odoslaním s povinnosťou platby odošle objednávku tovaru predávajúcemu.

3.2. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností platí, že kupujúci odoslaním objednávky tovaru predávajúcemu prostredníctvom objednávkového formuláru súhlasí s kúpnou cenou za objednávaný tovar.

3.3. Objednávku kupujúceho predávajúci potvrdí elektronickou správou na kupujúcim uvedenú emailovú adresu kupujúceho a/alebo sms-správou na telefónne číslo uvedené kupujúcim.

3.4. Potvrdenie predávajúceho o prijatí objednávky kupujúceho znamená uzavretie kúpnej zmluvy na kupujúcim objednávaný tovar za kúpnu cenu uvedenú pri tovare v momente odoslania objednávky kupujúcim predávajúcemu.

3.5. Predávajúci pri tovare uvádza stav zásob tovaru na sklade a predpokladaný čas doručenia tovaru kupujúcemu. Podľa spôsobu platby a doručenia sa môže čas doručenia tovaru kupujúcemu líšiť.

3.6. V prípade, ak predávajúci nebude schopný objednávku kupujúceho alebo jej časť dodať z akéhokoľvek dôvodu (tovar sa už nevyrába, tovar je nedostupný na sklade dodávateľa predávajúceho, z dôvodu vyššej moci, sťaženého dodávania počas pandémie a pod.), predávajúci je oprávnený objednávku kupujúceho stornovať o čom ho je povinný informovať e-mailovou správou a/alebo sms-správou.

3.7. Objednávku kupujúceho môže predávajúci zrušiť aj v prípade, keď kupujúci uvedie nesprávne telefónne číslo, e-mailovú adresu, neexistujúcu doručovaciu adresu ako miesto dodania tovaru.

3.8. Od momentu potvrdenia objednávky kupujúceho predávajúcim je kúpna zmluva uzavretá a záväzná pre obe strany a meniť obsah objednávky je možné len so súhlasom oboch strán.

3.9. Kupujúci môže svoju objednávku bezplatne zrušiť len do momentu expedovania tovaru zo strany predávajúceho.

3.10. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho po úplnom zaplatení kúpnej ceny za tovar a prevzatím tovaru od doručovateľa.

4. PLATBA ZA TOVAR A PLATOBNÉ PODMIENKY

4.1. Kupujúci má možnosti platby za objednávaný tovar jedným z nasledovných spôsobov:

4.1.1. platba bankomatovou kartou cez platobnú bránu priamo po vyplnení objednávkového formuláru (predávajúci priradí platbu na objednávku kupujúceho a ihneď odošle kupujúcemu objednaný tovar ak je tovar na sklade),

4.1.2. platba za tovar vopred prostredníctvom internet-bankingu na bankový účet predávajúceho po obdržaní platobných údajov (kupujúcemu predávajúci po prijatí objednávky odošle platobné údaje na zaplatenie tovaru z objednávky a predávajúci počká na pripísanie kúpnej ceny na svoj bankový účet a až následne odošle kupujúcemu objednaný tovar),

4.2. Predávajúci môže kupujúcemu poskytovať zľavu z ceny tovaru na základe vernostného programu – opakovaných objednávok kupujúceho alebo po dosiahnutí konkrétneho objemu nákupu.

4.3. Zľavy nie je možné kombinovať.

5. DODANIE TOVARU A DODACIE PODMIENKY

5.1. Predávajúci sa zaväzuje tovar odoslať kupujúcemu bez zbytočného odkladu od momentu, kedy bude tovar v dispozícii predávajúceho (z interného skladu, z externého skladu, po objednaní od

dodávateľa), najneskôr však do uplynutia 30 dní odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, ak nie je uvedené pri tovare iná doba dodania.

5.2. V prípade, ak je súčasťou objednávky kupujúceho viacero tovarov, alebo aspoň jeden tovar, ktorého doba dodania je dlhšia ako bezodkladná keď je tovar na internom sklade, predávajúci sa zaväzuje kontaktovať kupujúceho a dohodne sa s ním na čiastočnom dodaní jednotlivých tovarov z objednávky.

5.3. Predávajúci sa zaväzuje najneskôr s tovarom zaslať kupujúcemu faktúru – daňový doklad v súlade s platnými právnymi predpismi. Faktúra slúži zároveň ako dodací list.

5.4. Miestom plnenia je miesto – poštová adresa, ktorú uvedie kupujúci v objednávkovom formulári ako adresu, na ktorej tovar od doručovateľa prevezme.

5.5. Predávajúci spolupracuje so Slovenskou poštou ako doručovateľom, ktorej služby si kupujúci vyberie ako spôsob doručenia v Slovenskej republike počas vyplňovania objednávkového formuláru.

5.6. Predávajúci prostredníctvom doručovateľa doručuje objednaný tovar aj do zahraničia: do Českej republiky, Maďarskej republiky, Poľskej republiky a do iného členského štátu Európskej únie.

6. BALNÉ, POPLATKY ZA DOPRAVU

6.1. Ku kúpnej cene za tovar, ktorá je zobrazená pri jednotlivých tovaroch, ktoré predávajúci v svojom e-shope ponúka na predaj a ktoré sú konečné, budú po ich výbere kupujúcim pripočítané nasledovné položky: doprava Slovenskou poštou s doručením na poštu do 5 pracovných dní po expedícii z interného skladu predávajúce za cenu 2,50 € vrátane DPH.

6.2. Poplatok za balné je vo výške 1 €.

6.3. Ak ide o tovar, ktorý predávajúci vyrába na zákazku pre kupujúceho, kupujúci je oprávnený zrušiť/stornovať uzavretú kúpnu zmluvu maximálne do uplynutia 24-hodín od momentu, v ktorom mu bola doručená správa o potvrdení objednávky predávajúcim bez povinnosti platby storno poplatku.

6.4. Storno poplatok v ostatných prípadoch pri výrobe a dodaní špecifického tovaru vyrábaného na zákazku kupujúceho, podľa požiadaviek spotrebiteľa je vo výške 100% kúpnej ceny za tovar.

7. PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÚCEHO, PREDÁVAJÚCEHO

7.1. Kupujúci je povinný:

7.1.1. uviesť správne identifikačné údaje v objednávkovom formulári,

7.1.2. zaplatiť za objednaný tovar celú kúpnu cenu,

7.1.3. prevziať objednaný tovar,

7.1.4. pri prevzatí zásielky s tovarom skontrolovať obal, či je neporušený – ak nie je – s doručovateľom spísať reklamačný protokol a o tejto skutočnosti písomne informovať predávajúceho,

7.1.5. bez zbytočného odkladu, najneskôr do nasledujúceho dňa po dni prevzatí, zásielku s tovarom rozbaliť a skontrolovať, či je tovar bez poškodenia, v prípade ak nie je vo vlastnom záujme vyhotoviť fotodokumentáciu a túto skutočnosť poškodenia tovaru bezodkladne písomne oznámiť predávajúcemu.

7.2. Kupujúci je oprávnený:

7.2.1. ak je kupujúci spotrebiteľom - odstúpiť od kúpnej zmluvy a vrátiť nepoužívaný tovar predávajúcemu aj bez uvedenia dôvodu,

7.2.2. reklamovať tovar v záručnej dobe, ak sa na tovare vyskytnú vady, za ktoré zodpovedá predávajúci v záručnej dobe.

7.3. Predávajúci je povinný:

7.3.1. dodať kupujúcemu tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,

7.3.2. najneskôr spolu s objednaným tovarom dodať kupujúcemu účtovný doklad (faktúru), všetky dokumenty k tovaru, tieto všeobecné obchodné podmienky, dokument obsahujúci ustanovenia o ochrane osobných údajov a ak ide o spotrebiteľa formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy,

7.3.3. plniť si svoje zákonné povinnosti v spojení s uzavieraním kúpnej zmluvy, ochranou osobných údajov, ochrany práv spotrebiteľov a pod.

7.4. Predávajúci je oprávnený:

7.4.1. vyžadovať od kupujúceho zaplatenie celej kúpnej ceny za kupujúcim objednaný tovar.

8. NÁHRADA ŠKODY PRI NEPREVZATÍ TOVARU KUPUJÚCIM

8.1. V súlade so ustanovením § 420 Občianskeho zákonníka o všeobecnej zodpovednosti za škodu, kupujúci zodpovedá predávajúcemu za škodu, ktorú kupujúci spôsobí predávajúcemu neprevzatím objednaného tovaru. Povinnosť kupujúceho prevziať objednaný tovar vyplýva kupujúcemu z bodu 7.1.3. týchto podmienok. 8.2. Náhrada škody v peniazoch zahŕňa preplatenie: nákladov na manipuláciu s tovarom zo skladových zásob/objednania od externého dodávateľa, balné, nákladov za dopravu, ktoré je kupujúci povinný predávajúcemu nahradiť v prípade, ak si kupujúci objednaný tovar neprevezme. 8.3. Predávajúci upozorňuje kupujúceho, že kupujúci zodpovedá za škodu predávajúcemu aj v prípade, ak kupujúci uvedie v objednávkovom formulári nesprávny údaj, ktorý bude viesť k nemožnosti doručenia objednaného tovaru.

9. ORGÁN DOZORU

9.1. Orgánom dozoru vykonávajúci dozor a dohľad, na ktorý sa kupujúci, spotrebiteľ môže obrátiť je:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava Odbor výkonu dozoru tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04 fax č. 02/58 27 21 70

10. REKLAMAČNÝ PORIADOK (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)

10.1. Predávajúci poskytuje záručnú dobu pre fyzické osoby - spotrebiteľov v zákonnom trvaní 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim – fyzickou osobou. Fyzická osoba – podnikateľ je posudzovaná ako podnikateľský subjekt a nie je spotrebiteľom. Predávajúci poskytuje záručnú dobu pre právnické osoby a fyzické osoby podnikateľov v trvaní troch (3) mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a záručná doba začína dňom prevzatia tovaru kupujúcim – právnickou osobou. 10.2. Predávajúci sa zaväzuje reklamácie vybavovať súladne s Občianskym zákonníkom a to bez zbytočného odkladu najneskôr do uplynutia 30 dní odo dňa doručenia reklamácie a reklamovaného tovaru predávajúcemu.

10.3. Kupujúci má právo tovar reklamovať, ak obsah zásielky, kvalita tovaru, cena a úplnosť zásielky s tovarom nezodpovedá objednávke kupujúceho a/alebo dohode medzi predávajúcim a kupujúcim. 10.4. Predávajúci upozorňuje kupujúceho, že ak kupujúci uvedie nesprávnu adresu na dodanie tovaru, predávajúci nezodpovedá za nedoručenie tovaru kupujúcemu, alebo ak kupujúci uvedie nesprávne telefónne číslo, alebo sa kupujúci nebude zdržiavať na adrese – mieste plnenia, ktorú kupujúci uviedol do objednávkového formuláru na dodanie tovaru. 10.5. Ak ide o vadu tovaru, ktorú možno odstrániť, má kupujúci podľa Občianskeho zákonníka právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať. 10.6. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru. 10.7. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bol tovar kúpený. 10.8. Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe. Práva zo zodpovednosti za vady pri tovare, ktorý sa rýchlo kazí, musia sa uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe; inak práva zaniknú.

11. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV (General Data Protection Regulation – „GDPR“)

11.1. Osobné údaje kupujúceho ako dotknutej osoby, ktoré poskytol predávajúcemu predávajúci spracúva ako prevádzkovateľ a chráni ich v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. a záväznými právnymi aktmi Európskej únie. 11.2. Osobné údaje potrebné na vzájomnú komunikáciu medzi predávajúcim a kupujúcim ako aj na ich uvedenie do účtovného dokladu - do faktúry spracúva predávajúci ako prevádzkovateľ.
11.3. Osobné údaje kupujúceho len v nevyhnutnom rozsahu potrebné na úspešné doručenie kupujúcemu predávajúci poskytuje len doručovateľovi, v prípadoch zákonnej povinnosti – štátnemu orgánu na úseku kontroly a dozoru, účtovníkovi, právnemu poradcovi, prípadne sprostredkovateľovi obchodu na základe uzavretých príslušných zmluvných vzťahov, obsahom ktorých je aj záväzok mlčanlivosti tretích strán.
11.4. Pri spracúvaní osobných údajov predávajúci dodržiava nasledovné zákonné zásady: zákonnosti, obmedzenia účelu, minimalizácie osobných údajov, správnosti, minimalizácie uchovávania, integrity a dôvernosti, zodpovednosti.
11.5. Osobné údaje kupujúceho predávajúci spracúva na základe týchto právnych základov:
11.5.1. spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba (kupujúci), alebo na vykonanie opatrenia pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby (kupujúceho) (§ 13 ods. 1 písm. b) zákona),
11.5.2. spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné podľa osobitného predpisu (§ 13 ods. 1 písm. c) zákona),
11.5.3. dotknutá osoba (kupujúci) vyjadrila súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov aspoň na jeden konkrétny účel (§ 13 ods. 1 písm. a) zákona) (napr. na marketingové účely).
11.6. Osobné údaje kupujúceho sú uvedené aj v daňovom doklade - faktúre a v zmysle daňových predpisov predávajúci má povinnosť účtovné doklady v rámci svojho účtovníctva 
uschovávať/archivovať počas zákonom určenej doby, táto povinnosť predávajúcemu vyplýva priamo z príslušného zákona.
11.7. V prípade, ak kupujúci dá súhlas predávajúcemu na spracúvanie osobných údajov kupujúceho za účelom marketingu, ponúkania tovarov predávajúceho na kúpu, predávajúci bude spracúvať osobné údaje na základe tohto súhlasu kupujúceho.
11.8. Osobné údaje kupujúceho predávajúci neprenáša za hranice Slovenskej republiky.
11.9. Osobné údaje kupujúceho predávajúci nezískava od iných osôb ako od kupujúceho ako dotknutej osoby.
11.10. Doba uchovávania osobných údajov: osobné údaje, ktoré predávajúci použil na predzmluvnú, zmluvnú komunikáciu s kupujúcim predávajúci uchováva len počas doby, v ktorej je kúpna zmluva, ktorou kupujúci od predávajúceho kúpil tovar, v platnosti. Osobné údaje kupujúceho, ktoré sú uvedené vo faktúre, sú len tie, ktoré od predávajúceho ako daňovníka požaduje príslušný daňový predpis a tieto údaje predávajúci uchováva počas zákonnej doby, v ktorej má predávajúci ako právnická osoba povinnosť uchovávať, archivovať účtovníctvo a účtovné doklady.
11.11. V zmysle zákona má kupujúci a dotknutá osoba nasledovné práva:
11.11.1. právo požadovať od prevádzkovateľa (predávajúceho) prístup k osobným údajom týkajúcich sa kupujúceho ako dotknutej osoby,
11.11.2. právo na opravu osobných údajov kupujúceho,
11.11.3. právo na vymazanie osobných údajov alebo na obmedzenie spracúvania osobných údajov kupujúceho,
11.11.4. právo namietať spracúvanie osobných údajov kupujúceho,
11.11.5. právo súvisiace s automatizovaným individuálnym rozhodovaním vrátane profilovania,
11.11.6. právo na prenosnosť osobných údajov kupujúceho,
11.11.7. právo podať návrh na začatie konania podľa § 100 zákona.
11.12. V prípade, ak kupujúci udelil svoj súhlas o spracúvaním osobných údajov predávajúcemu, kupujúci môže svoj súhlas kedykoľvek odvolať.
11.13. Rozsah požadovaných osobných údajov: (titul), meno, priezvisko, adresa bydliska – fakturačná adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa, ktoré sú použité a spracúvané za účelom riadneho vybavenia objednávky.
11.14. Ak kupujúci prejavil záujem o spracúvanie osobných údajov na marketingové účely, súhlasil so zasielaním e-mailových správ, sms-správ na kupujúcim uvedenú kontaktnú e-mailovú adresu, telefónne číslo, pričom v tomto prípade predávajúci spracúva kupujúceho meno a priezvisko/obchodné meno, e-mailovú adresu na dobu piatich (5) rokov a tieto neposkytuje žiadnym tretím osobám.
11.15. Zodpovednou osobou, na ktorú sa môže kupujúci ako dotknutá osoba obrátiť vo veci ochrany osobných údajov prevádzkovateľom je: Vladyslav Varenyk, adresa: Žatevná 6, 841 01 Bratislava, emailový kontakt: real.slovakia@gmail.com, telefonický kontakt: +421 944 056 859.
11.16. Predávajúci dáva na vedomie kupujúcemu, že obchodná spoločnosť pristupuje k ochrane osobných údajov kupujúceho zodpovedne, jeho zamestnanci ako aj jeho obchodní partneri sú viazaní záväzkom mlčanlivosti.

12. COOKIES

12.1. E-shop www.skinhair.sk zaznamenáva návštevnosť na web stránke, aktivitu užívateľa - prehliadateľa v e-shope prostredníctvom zbierania cookies. Cookies sú krátke textové súbory, ktoré sa navštívením e-shopu ukladajú vo počítači užívateľa - prehliadateľa a slúžia na „zaznamenávanie voľby, ktorú urobil užívateľ ako napríklad položky pridané v nákupnom košíku v internetovom obchode (e-shop) alebo môžu zaznamenávať aktivitu používateľa počas prehliadania napríklad kliknutia na tlačidlá, prihlásenie alebo zaznamenávanie stránok, ktoré už navštívil. Môžu sa tiež použiť na zapamätanie si ľubovoľných informácií, ktoré používateľ

predtým zadal do formulárov ako sú mená, adresy, heslá alebo čísla kreditných kariet.“ „Heslá v internetových bankách nie sú nikdy ukladané do cookies.“ 12.2. Cookies zvyčajne slúžia na rozlišovanie jednotlivých užívateľov. Ukladajú sa do nich najčastejšie používateľské predvoľby (napríklad jazyk) a pod. 12.3. Súbory Cookies si môže kupujúci ako užívateľ alebo prehliadateľ internetovej stránky www.skinhair.sk kedykoľvek vymazať prostredníctvom nastavenia v svojom internetovom prehliadači. 12.4. Kupujúci sa viac dočíta o Cookies a ich používaní, odkiaľ sú prevzaté aj vyššie uvedené citácie, na tomto odkaze: https://sk.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

13. POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

13.1. Pri uplatnení práva spotrebiteľa odstúpiť od kúpnej zmluvy a vrátiť tovar bez udania dôvodu predávajúcemu sa postupuje podľa zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 13.2. Predávajúci informuje kupujúceho - fyzickú osobu (nie fyzickú osobu - podnikateľa), že ako spotrebiteľ má podľa zákona právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, ktorú predávajúci a kupujúci uzavreli potvrdením objednávky kupujúceho predávajúcim na kúpu tovaru.

Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy

13.3. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď spotrebiteľ alebo spotrebiteľom určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar, ktorý bol dodaný ako posledný.

13.4. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy má spotrebiteľ povinnosť informovať dodávateľa - predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným písomným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adresu: REAL international + s.r.o., adresa na vrátenie zásielok a prevzatia tovaru na reklamačné konanie: Seberíniho 2, 821 03 Bratislava, Slovenská republika, e-mailový kontakt: info@skinhair.sk, telefonický kontakt: +421 914 222 657. Na tento účel môže spotrebiteľ použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sa nachádza v bode 13.14. nižšie v tomto dokumente a ktorý predávajúci odovzdal spotrebiteľovi alebo zaslal spolu s potvrdením objednávky.

13.5. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak spotrebiteľ zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy predávajúcemu pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

13.6. Kupujúci - spotrebiteľ má povinnosť vrátiť predávajúcemu tovar bez známok používania najneskôr do uplynutia 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy.

13.7. V prípade, ak spotrebiteľ dostal k tovaru darček, v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy a vracaniu tovaru predávajúcemu je kupujúci povinný vrátiť predávajúcemu aj darček a všetko čo k tovaru obdržal.

Dôsledky odstúpenia od kúpnej zmluvy

13.8. Po odstúpení od kúpnej zmluvy predávajúci spotrebiteľovi vráti všetky platby, ktoré spotrebiteľ uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru kupujúcemu. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý predávajúci ponúka. Platby predávajúci spotrebiteľovi vráti bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď bude predávajúcemu doručené oznámenie spotrebiteľa o odstúpení od tejto zmluvy a zároveň aj vrátený tovar bez známok používania. Vrátená platba bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký spotrebiteľ použil pri svojej platbe za tovar, ak spotrebiteľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom vrátenia platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

13.9. Platbu za zakúpený tovar predávajúci vráti spotrebiteľovi až po doručení vráteného tovaru späť na adresu predávajúceho: REAL international + s.r.o., adresa na vrátenie zásielok a prevzatia tovaru na reklamačné konanie: Seberíniho 2, 821 03 Bratislava, Slovenská republika, e-mailový kontakt: info@skinhair.sk, telefonický kontakt: +421 914 222 657.

13.10. V prípade, ak tovar vrátený spotrebiteľom bude niesť známky používania, predávajúci je oprávnený vrátiť spotrebiteľovi platbu za tovar zníženú o hodnotu tovaru, ktorú tovar stratil tým, že spotrebiteľ tovar použil a predávajúci nebude môcť znova tovar ponúkať na predaj ako nový.

13.11. V súvislosti s dodaním tovaru predávajúci informuje fyzickú osobu - spotrebiteľa (nevzťahuje sa na právnickú osobu a fyzickú osobu podnikateľa), ako možno vrátiť tovar v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy:

Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu: ADRESA NA VRÁTENIE TOVARU PRI ODSTÚPENÍ OD ZMLUVY ALEBO REKLAMÁCIE: REAL international + s.r.o. Seberíniho 2, 821 03 Bratislava, SR najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar spotrebiteľ odošle späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

13.12. Priame náklady na vrátenie tovaru od spotrebiteľa predávajúcemu znáša spotrebiteľ.

13.13. Predávajúci upozorňuje spotrebiteľa, že spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ zodpovedá aj za škodu, ktorá vznikne počas prepravy tovaru naspäť predávajúcemu, ak tovar spotrebiteľ nevhodne, neprimerane, nesprávne zabalí a týmto spôsobom dôjde k poškodeniu zásielky.

13.14. Predávajúci odporúča spotrebiteľovi vracanú zásielku s tovarom naspäť predávajúcemu poistiť na výšku ceny tovaru.

13.15. Spotrebiteľ môže využiť a vyplniť na odstúpenie od kúpnej zmluvy k objednanému tovaru nasledovný formulár:

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY (vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)

Kupujúci/spotrebiteľ:
Meno a priezvisko: ___________________________________________________________
Adresa bydliska: _____________________________________________________________
Adresát - predávajúci: REAL international + s.r.o.

Sídlo:
Gessayova2616/14, 851 03 Bratislava - mestská časť Petržalka, IČO: 46 200 355, DIČ: 2023369821, IČ DPH: SK2023369821

ADRESA NA VRÁTENIE TOVARU PRI ODSTÚPENÍ OD ZMLUVY ALEBO REKLAMÁCIE:
REAL international + s.r.o.
Seberíniho 2, 821 03 Bratislava, SR

Emailový kontakt: info@skinhair.sk Telefonický kontakt: + 421 914 222 657

ako kupujúci týmto oznamujem/oznamujeme* predávajúcemu, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar:

____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ 

Deň objednania:_____________________ Deň prevzatia tovaru: _____________________

V ____________________________________________ dňa _________________________

Podpis: _______________________________  Kupujúci - spotrebiteľ _______________________

* Nehodiace sa prečiarknite

13.16. Predávajúci v zmysle zákonných ustanovení § 7 ods. 6 zákona upozorňuje spotrebiteľa na prípady, v ktorých spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

13.16.1. poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,

13.16.2. predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

13.16.3. predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

13.16.4. predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

13.16.5. predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

13.16.6. predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

13.16.7. predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,

Strana 10 z 11

13.16.8. vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,

13.16.9. predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

Update cookies preferences Модули для Opencart